Pagina's

zondag 10 juni 2012

Welcome baby!

Vandaag heb ik tussen het freubelen van andere kaartjes door na zitten denken over de challenge op het mi cas es su cas blog. De opdracht hier is om regenboogkleuren te gebruiken, eerst maakte ik hiervoor het kaartje dat ik zometeen nog zal plaatsen. Ik was lekker een aantal stansjes door mijn big shot aan het draaien toen mijn oog viel op het sleutelstansje, toen kwam gelijk het idee om er een babyrammelaar van te maken waar van die plastic sleutels aan hangen. Lekker wat restjes papier erbij gezocht en het geheel verwerkt op parelmoer cardstock onderbroken door kraft. Een kleurige strik erop en klaar was ik! Ik zal zometeen de voorloper ook plaatsen, heb nog wat figuurtjes uitgestanst dus wellicht gaan jullie nog meer kleurrijke kaarten zien deze maand!

En ook nog wel meer met deze rammelaar, in andere kleurstellingen, ik ben er namelijk erg tevreden over...!

10 opmerkingen:

ScrappyDoo zei

Wat is ie leuk. Origineel babykaartje. Leuk dat je mee doet met MCSC.

ScrappyDoo zei

Wat is ie leuk. Origineel babykaartje. Leuk dat je mee doet met MCSC.

marja zei

Ooooh Kim deze is ook zo'n schatje, wat een super kaartje!

Lieve groetjes Marja.

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Deze is ook leuk zeg! Bedankt voor je deelname aan MCSC. Liefs Lianne

Juisie zei

Wat goed bedacht zeg, deze, geweldig! Volgens mij krijgt elke pasgeboren moeder zo'n sleutelrammelaar als kraamcadeau voor de kleine spruit, ik destijds tenminste wel. Heel herkenbaar dus en lekker vrolijk. Ik ga hem onthouden, ik heb dan wel geen sleutelstans, maar wel een sleutelstempel. iets meer knipwerk, haha! groetjes Joyce

Christine zei

Mooi en origineel! Een pracht van een babykaart! Bedankt voor je deelname aan MCSC!
Liefs
Christine

Mieke zei

Erg leuk gevonden! De strik er op maakt het helemaal af. Dank je wel om mee te doen met MCSC!

Marlieke zei

Wat ontzettend leuk bedach en daarnaast ook nog eens heel mooi uitgewerkt. Leuk dat je weer meedoet bij MCSC.

Marijke en Chantal zei

Ook erg origineel en wat herkenbaar de sleutelbos voor babies.

Groetjes, Marijke en Chantal

Marit zei

Heel erg leuk en origineel kaartje! Bedankt voor je deelname aan Mi Cas Su Cas, groetjes,
Marit