Pagina's

zaterdag 14 juli 2012

baby jongen

Op het AnmaCreatief challenge blog is de uitdaging deze maand om een babykaart te maken. Ik heb er twee gemaakt met dezelfde schets als uitgangspunt maar in andere kleurstellingen zodat ik voor een jongen en een meisje een toepasselijke kaart heb... In deze post dus de jongenskaart!

Met deze kaart wil ik ook meedoen bij de EHI challenge: gebruik een stansje. Zowel de tekst als de postzegelrand zijn met een stans gemaakt!

Met hetzelfde papier maakte ik nog een kaartje, eerder dit jaar voor de geboorte van de kleine van een vriendin. Dit is een wat persoonlijker kaartje geworden omdat de naam van het kereltje erop verwerkt is maar past ook bij deze challenges dus plaats hem hier graag bij!







6 opmerkingen:

Helen zei

wat een prachtige jongenskaartjes. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

José zei

Harstikke leuke babykaarten Kim. Mooi met de tagjes aan het touwtje en de knoopjes op de jongenskaart.
De onderste vind ik prachtig. Heel mooi papier met een erg mooi ontwerp.

GerJanne zei

Hoi Kim,

nou, dat ziet er prachtig uit zeg! Allebei de kaartjes. De stansjs zijn mooi gebruikt!
Leuk dat je meedoet met onze challenge van EHI!

Groetjes,
GerJanne

LottesCards zei

Wat een leuke kaartjes! De kleurtjes vind ik prachtig gekozen en leuke details heb je gebruikt!

Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

Liefs Lotte

Je@net zei

Twee hele leuke kaartjes!

Anne-Marije zei

Het zijn 2 hele mooie jongenskaarten geworden! Superleuk gedaan...
Gezellig dat je meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
xxx Anne-Marije