Pagina's

zaterdag 21 juli 2012

En nog een sneeuwpopje!

Omdat de spulletjes van het kerstkaartje van gisteren nog rondslingerden op mijn freubeltafel heb ik dit voor dit kaartje ook maar gebruikt... Wederom het papier van Kruidvat dus, en een stempel van CC design gekleurd met aquamarkers. De tekst komt uit een set van Daisy en Dandelion, ik heb de tekst ook gekleurd en net als de sneeuw bewerkt met een spica glitterpen, het is altijd jammer dat je die details op de foto niet goed ziet... Ook heb ik de knoopjes aangezet met glossy accents. Achter het afdrukje heb ik een strook van vilt gebruikt. De sketch komt van Christmas challenges with sketches.

3 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Kim, deze is ook super!
Groeten, Aartje

Marian zei

Wat een leuke kaart
Groetjes

Cornelie zei

Blijft een leukerdje, en met het paars erg mooi!