Pagina's

zaterdag 7 juli 2012

geslaagd-setje



Vandaag maakte ik een setje om cadeau te geven aan een meid die haar diploma behaald heeft. Ik heb hiervoor een klein kraft tasje van Papermania bewerkt waar ik het cadeau in kan doen en een bijpassende kaart om erbij te geven.

Als uitgsangspunt heb ik kaarten gebruikt die in het laatste cards en more magazine te zien zijn. Verder lekker zomerse gele papiertjes bij mekaar gezocht om cirkels uit te stansen en ponsen.Daarnaast gele bling-steentjes en wat knopen en op het laatste moment vond ik nog een glazed brad die er ook wel bijpaste. Stiksteekjes met de naaimachine aangebracht voordat ik alles vastgeplakt had. Daarna als extraatje nog wat gele lintjes aan het tasje gebonden. De letters lijken op de foto wel erg scheef te zitten, dit is me eerder niet opgevallen dus laten we zeggen dat het aan de foto's ligt!

Met dit setje wil ik meedoen aan de juli-challenge van scrap&more: geel

3 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Kim, dat is inderdaad een hele geslaagde set zeg, wat een leuke kleurtjes. Leuk om dit zo samen te maken.
Groeten, Aartje

ScrappyDoo zei

Erg leuk en vrolijk. Geweldig dat bijpassende tasje

José zei

Dit vind ik echt superleuk zeg met al die cirkels! (ben toevallig ook net met cirkels aan de gang). Mooie kleuren ook. Ik vind het top!