Pagina's

zondag 8 juli 2012

Heel veel sterkte toegewenst...

Vandaag maakte ik een kaartje met de sketch van the sketchy challenges. Ik heb hiervoor weer eens een knipvel gebruikt. Hopelijk lukt het me om vandaag nog meer te freubelen. Ik had me zo verheugd op 'de vakantie' omdat ik minder zou werken en dan hopelijk meer aan andere dingen dan werken toe zou komen. De afgelopen week is dat helaas nog niet gelukt, enerzijds omdat ik toch nog redelijk wat uren gemaakt heb, anderzijds omdat ik veel last heb gehad van mijn nek/arm en daardoor niets voor mekaar krijg.

Het levert me ook altijd wel een fijn gevoel op als ik iets kan maken, of klaar heb, zeker als er geen druk op staat dus streef ernaar om de komende week zeker wat vaker mijn kamer in te duiken!


2 opmerkingen:

Live & Love Crafts zei

Hi Kim,

Thanks for playing with the Sketchy Girls and my sketch! Love the blue-brown colour combo and the flower piece in the middle is so pretty!

Hugz,
Sandy

heidy zei

Wat een prachtig kaartje Kim,bedankt dat je hem mee laat doen bij the Sketchy challenge!
Groetjes Heidy