Pagina's

vrijdag 27 juli 2012

Herkansing...

 Het is een tijdje geleden dat ik een herkansing had, maar deze voelt wel goed moet ik zeggen. Een paar dagen geleden maakte ik dit kaartje voor de kleurenchallenge bij MCSC. Het kaartje was echter te druk uitgevallen om het nog CAS te mogen noemen... Nu dus een creatie die meer CAS uitgepakt heeft. Een envelopkaart voor een vriendinnetje van me dat ondanks dat ze het zelf moeilijk heeft toch een steun voor mij is de laatste tijd, iets wat zeker wel eens een kleine verrassing in de brievenbus waard is! Ze weet niet van het bestaan van mijn blog af dus kan hem wel alvast plaatsen... ;)






7 opmerkingen:

ScrappyDoo zei

Deze vind ik echt het einde. Die envelopkaart is een leuk model!! En die kleuren zijn goed gebruikt, mooi hoor. Een ware CAS. Leuk dat je nog een poging doet!! Groetjes Miranda MCSC

Aartje zei

Hallo Kim, deze is mooi geworden zeg. En lief dat je je vriendin er mee verwend. Ik vind cas ook heel lastig, je bent tot geneigd er nog iets bij te plakken.Groeten, Aartje

Marlieke zei

Waanzinnig goed gedaan! Echtheel mooi! Bedankt voor je (nieuwe) deelname aan MCSC.

Christine zei

Prachtig! Echt knap gedaan!
Bedankt voor je deelname aan MCSC!
Liefs
Christine

José zei

Erg mooi Kim. Prachtbloem. Hij komt mooi uit in alle kleuren van de challenge! Mooie vorm envelop ook.

crealinedance zei

Hallo mooi gedaan zo'n envelopje,bedankt voor het meedoen.Gr.Nel

Marit zei

Wat een superleuk kaartenvelopje! heel erg geslaagd Kim!

Groetjes,
Marit