Pagina's

zondag 8 juli 2012

A journey of a thousand miles....


begins with a single step... Een geweldig tekststempeltje dat ik in mijn klapper tegen kwam en gebruikt heb voor deze kaart. Als basis heb ik de sketch van dutch card lovers genomen en gekozen voor inspiratie vanuit de challenge bij there she goes clear stamp challenges.
De wolkjes heb ik gesponst met distress antique linnen en memories inkt in de kleur sand. De luchtballonnen komen uit een set van als ik me niet vergis bo bunny en de tekststempel en het papier zijn van kaisercraft.


10 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Kimm, wat mooi gedaan, prachtige tekst en erg toepasselijk bij deze kaart. Je hebt de sketch prachtig verwerkt vind ik.
Groeten, Aartje

José zei

Mooie kaart Kim. De voetjes vind ik schattig en ik ben dol op luchtballonnen. Heel leuk geheel!

Marian zei

Mooie kaart met de luchtbalonnen
Groetjes

M@rjan zei

Prachtige tekst bij je mooie kaart. Heel toepasselijk. Fijn dat je meedoet met DCL.

rosalien zei

Super kaartje en ook die tekst vindt ik geweldig. Waar is die van?
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

femke zei

heey kim,

ik wil je ff laten weten dat 1 van mijn digi stempels een schrijffout bevat. op mijn blog staat de nieuwe versie!!!

excuses voor het ongemak.

groetjes femke

Je@net zei

Wat een leuk kaartje met die luchtballonnen, Kim!

Margot zei

mooi gedaan! bedankt voor het meedoen met de dcl!

Marianne zei

Mooi kaartje en wat een prachtige tekst!
Bedankt voor je deelname aan DCL.

Groetjes,
Marianne

Ellen zei

Geweldige kaart!
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen