Pagina's

dinsdag 24 juli 2012

Jubel-en-verdoemenis-hoekje!

Ik heb in mijn fotomap nog een heel aantal kaarten staan die ik jullie nog niet heb laten zien, om die map maar eens op te schonen zal ik in deze post een aantal kaarten posten waar ik erg tevreden over ben, en daarna een aantal die mijn goedkeuring niet kregen, maar toch weggegeven zijn of weggegeven gaan worden als het zo uitkomt, anderen kunnen ze misschien wel waarderen, smaken verschillen gelukkig!









Vanaf hier komen de niet zo geslaagde exemplaren, suggesties voor verbeteringen zijn altijd welkom!








7 opmerkingen:

angeleef zei

Wow wat een indrukwekkend aantal kaarten!! En allemaal heel heel mooi, hoor! Die met die autootjes (ja, in je niet-zo-geslaagde-sectie) vind ik echt superleuk!! Misschien dat ik die daar net onder ietsje te druk vind en dat het mooier zou zijn geweest met neutraler papier?
In ieder geval goed bezig geweest met leuke resultaten!!
Groetjes
**Evi**

Marian zei

Dat is een hele leuke serie kaarten
Groetjes

Wilma zei

Hallo Kim,
Gelukkig maar.....smaken verschillen ☺☺☺, want in beide series staan hele MOOIE kaartjes en hele MOOIE kaartjes.
Liefs Wilma

José zei

Nou ik zie een hele reeks erg leuke kaarten. Die van de autootjes knalt er voor mij uit die vind ik echte helemaal te gek! Snoezig gedaan zeg en het stikwerk onder de autootjes vind ik enorm leuk! Superduperkaartje.

Aartje zei

Hallo Kim, wat leuk om 2 rijtjes te maken. Ik vind de auto kaart in je tweede rijtje helemaal top, dus die kun je in ieder geval al bij het bovenste rijtje zetten.
Groeten, Aartje

ScrappyDoo zei

Ik heb met een heel raar gezicht naar je "niet zo..."kaarten gekeken. Wat is daar dan niet zo aan?? Ik begrijp hem niet! Ik vind ze allemaal heel leuk, of mooi.
Ben na dit stukje nog eens omhoog en weer omlaag gescrollt. Nee, ik zie het niet. Ik vind iedere kaart echt heel goed. En wat zou ik graag kritiek leveren als mensen erom vragen, hihihi, maar helaas, het gaat echt niet. De enige kaart die mij het minst bevalt is de 2de van boven met 50 erop. Als ik dan iets moet zeggen...

Marit zei

Ik ben het eens met Miranda hoor, je niet zo geslaagd kaarten vind ik net zo geslaagd! Vooral die met de autootjes en de onderste met de strookjes papier! Erg mooi!

Groetjes,
Marit