Pagina's

vrijdag 20 juli 2012

Nog snel een sneeuwpopje voordat het zonnetje hem laat smelten...!

Vandaag ben ik maar alvast voor een kerstkaartje gaan zitten. Ik had me voorgenomen om dit tussendoor eens op te pakken zodat ik niet op het laatste moment in de stress schiet of de kaartjes af ga raffelen. Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van papier uit een blokje van de Kruidvat. De stempel heb ik ingekleurd met aquamarkers en won ik een tijdje terug bij CC design en de sneeuwvlokken (het bedeltje natuurlijk niet... ;) ) zijn gemaakt met een stans van MFT.Ik heb gebruik gemaakt van de schets van de lopende AFA challenge.

3 opmerkingen:

Cornelie zei

Erg je sneeuwpopje! Mooi het paars!
Leuk kaartje!

Aartje zei

Hallo Kim, mooie kerstkaart en het weer buiten is wel geschikt om kerstkaarten te maken. Mooi die paarse kleuren.
Groeten, Aartje

Marian zei

Gezellige kaart
Groetjes