Pagina's

zondag 29 juli 2012

zomaar...

Vorige maand zag ik wat de juni/juli challenge bij each card is unique was en deze sprak me meteen aan. Ik heb hem echter nog niet op mijn blog geplaatst en nu de tijd begint te dringen wil ik hem toch echt nog op tijd plaatsen!

De opdracht is om inspiratie te halen uit een schilderij. Ik heb hiervoor een schilderij uit ons huis gekozen, namelijk deze:

Voor de kaart heb ik dit schilderij een soort van nagemaakt....  Met dit als resultaat:

Ik bleef aan het stoeien met de tekst, wel of geen tekst? Hoe dan? Waar dan? Uiteindelijk voor een bannertje gekozen met de zomaar tekst, deze heb ik met witte embossingpoeder gemaakt zodat hij toch nog afsteekt tegen de achtergrond...

4 opmerkingen:

José zei

Ik vind het heel bijzonder Kim. Erg artistiek. Leuk met de steekjes en witte accenten!

Cornelie zei

Super gaaf gedaan Kim!

Bianca Kalksma zei

wow! Wat een geweldig gaaf schilderij als inspiratie en de kaart... ge wel dig!! De tekst maakt het helemaal af en past er ook perfect bij, echt een geweldig leuke chaos van rondjes, witte details, stiksels, leuke kleuren die je gecombineerd hebt, het is een pracht geheel geworden!! Waar het leuke schilderij wel niet toe kan inspireren! Super dat je mee hebt gedaan aan de challenge! groetjes van Bianca

femke zei

heey kim,

het is een heel mooi kaartje geworden!!!

groetjes femke