Pagina's

donderdag 13 september 2012

Happy Birthday! (TSGBC02)

You can find a translator at the left side of my blog! 

Zo, het is alweer een hele tijd geleden dat ik er aan toe kwam om een creatie te maken/plaatsen. Vorige week is op het there she goes blog dat ik sinds een tijdje volg een challenge-reeks gestart omdat ze hun vierde verjaardag vieren. Ik wil graag een kansje wagen bij hun challenges, omdat ik hun stempels zo super vind! Helaas heb ik er geen in mijn bezit omdat ze zo'n beetje van de andere kant van de wereld zouden moeten komen... ;) Mocht er iemand een keer samen bestellen dan hoor ik het graag!

Voor hun eerste challenge ben ik nog bezig, voor de tweede heb ik mijn kaartje wel al klaar. De opdracht was om een kaart te maken voor een jongen of man in je leven. Bij mij is dit het resultaat geworden!

Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenge:
- TSGBC02: masculine



2 opmerkingen:

Inne zei

Leuk dat jij ook weer aan de slag bent!! X

Marian zei

Ziet er weer mooi uit
Groetjes