Pagina's

vrijdag 14 september 2012

Happy Birthday label (TSGBC05)

Zo, na lang na te denken over de MCSC challenge kan ik jullie eindelijk dit labeltje laten zien. Ik heb her rijtje, roze, lint, embossing gebruikt. Ik twijfelde nog of ik de kraft achtergrond mocht gebruiken maar zag toen dat dit ook door designer Ledia gedaan was... Nu hoop ik dus maar dat ik niets over het hoofd zie en hij goedgekeurd wordt...! Ik vond het in ieder geval erg leuk om te maken, denk dat ik er met deze opzet nog een paar zal maken, heb nog andere kleuren kaarsjes liggen dus dat wordt een fleurig setje! Helaas komt het op de foto niet mooi uit, door mijn lange denkwerk en de avond die invalt...

Oepsie, ik ben vergeten te vermelden dat de tekst met wit embossingpoeder gemaakt is, bij deze.. Dit is op de foto ook niet zo goed te zien helaas...

Met dit label wil ik ook meedoen aan de vijfde challenge bij TSG: minstens drie embellishments

11 opmerkingen:

Marian zei

Ziet er heel gezellig uit
Groetjes

marja zei

Ziet er super uit!!

Lieve groetjes Marja.

Mieke zei

Wat een leuke tag! Fijn dat je de uitdaging van MCSC bent aangegaan!
Een klein opmerkingetje: De tekst had in het roze moeten zijn ipv wit, want een tekst is een extra toevoeging en moet dus in de kleur van het rijtje dat je gekozen hebt (de regels heel goed lezen ;-) )

Marlieke zei

Deze tag is leuk, mooi en origineel zeg! Dat idee van die kaarsjes zo wil ik wel onthouden, zo leuk! De opmerking van Mieke klopt, maar het is een kleinigheidje. Leuk je weer te zien bij MCSC.

Mieke zei

OK, als het een geëmboste tekst is, heb ik niets meer aan te merken haha. Bedankt om het te melden!

Miranda zei

Heel slim om erbij te vermelden dat de tekst geëmbost is, hahaha. Ik vind hem zo ontzettend leuk deze tag. Lijkt me leuk om hem in een kaartje te steken zo met die kaarsjes. Je hebt de challenge zeer goed uitgevoerd en erg leuk dat je weer mee doet!! Groetjes Miranda MCSC.

Marlieke zei

Ja...witte embossing tekst mag natuurlijk wel! Sorry!
Perfecte uitvoering van de Challenge!

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Ik vind dat je op de foto heel goed ziet dat je de tekst met embossingpoeder gedaan hebt;-) Een tag volledig volgens de regels, onwijs gaaf zo met de kaarsen.. Tnx voor je deelname aan MCSC. liefs Lianne

Christine zei

Ik vind het super! Mooi en origineel én helemaal volgens de regeltjes. Bedankt om mee te doen met MCSC!
Liefs
Christine

Nelleke zei

Even op je blog gekeken, mooie kaarten maak je , ik ben volger van je geworden. Groetjes, Nelleke gv

Marit zei

Super, dit label, en wat een leuk idee, die kaarsjes! Dat is er een om te onthouden! Super dat je hebt meegedaan met Mi Cas!

Groetjes,
Marit