Pagina's

maandag 24 september 2012

Kaartje van Pien!

Bij één gezin waar ik werkzaam ben freubel ik vaker samen met de meid als hier tijd voor is... Vandaag vertelde ik haar dat er ook wedstrijden zijn om kaartjes te maken, ze vond dit een erg leuk idee en was direct van plan om mee te doen. We namen dus een kijkje op het blog van de Nederlandse Kaartenuitdaging omdat hier een speciale wedstrijd is voor kinderen... Het thema was dit keer dieren, ze was al begonnen aan het inkleuren van deze giraffe van Meljen's Design met mijn Derwent potloden... Ze heeft nog geen patroonpapier dus het kaartje is aangekleed met papiertjes die wel in huis waren...

Voor de volledigheid zal ik vermelden dat ze 13 jaar is en ietwat een achterstand... Mochten jullie een reactie voor haar achter willen laten, erg leuk! Dan laat ik deze volgende week lezen!

11 opmerkingen:

Inne zei

Hoi pien,
Heel erg leuk gedaan. Je mag er trots op zijn. Blijf vooral lekke knutselen. Misschien zie ik nog wel vaker iets van jou op het blog van kim komen.
Groetjes ingrid

Miranda zei

Dan vind ik het het een mooie kaart, knap gedaan, alles past goed bij elkaar.

Karin zei

Hello Kim,
Wens Pien maar een dikke proficiat van mij. Het is een heel mooie kaart geworden.
Groetjes,
Karin

José zei

Wat een leukerd joh! Het girafje vind ik ontzettend leuk en mooi gekleurd zeg. Het scheurrandje vind ik ook tof. Mooi kaartje hoor. Leuk dat je haar kaartje op je blog zet!

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Pien wat heb jij een mooie kaart gemaakt. Vooral je giraf vind ik er uitspringen:-)

Aartje zei

Hallo Pien, wat een mooie kaart heb je gemaakt. Ik vind het een prachtige giraffe en hij staat zo mooi in het gras tussen de bloemen. Leuk dat je hem bij Kim op haar blog mocht zetten. Ik zal voor je duimen dat je gaat winnen.
Groeten, Aartje

Henriët zei

Hoi Pien, wat een prachtige giraffe. het kaartje is erg leuk geworden!
Groetjes van Henriët

Marian zei

Pien ik vind je kaart SUPER gaaf hoor.
Hoop nog eens wat meer kaarten van je te zien
Groetjes Marian

Judith Slegers zei

wat leuk dat je meedoet en dat meteen met zo'n mooie kaart.
Veel succes met de wedstrijd.
Groeten Judith

Marijke en Chantal zei

Pien wat heb je een mooi kaart gemaakt. Leuk de giraffe en prachtig ingekleurd.

Groetjs, Marijke en Chantal

Heleen zei

Nou Pien dat heb je erg leuk gedaan zeg! Wat kun jij mooi kleuren meid. En de patroon papiertjes die mis ik niet eens in jou kaart, perfect opgelost zo!
Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van NKU en veel succes.
Groetjes, Heleen