Pagina's

maandag 24 september 2012

veel liefs

Gisteravond was ik nog aan de freubel met de BINGO challenge van MCSC in het hoofd. Dit keer een enorm simpel kaartje. Ik las op het blog van Christine (zij maakt erg mooie vintage projecten) dat je embospoeder ook aan kon brengen/verwarmen zonder gebruik te maken van versamark of andere inkt. Dat moest ik eens proberen! Ik heb dit keer gewerkt met het rijtje blauw-embossen-bloemen. De witte tekst is dus ook geëmbost. (hoe schrijf je dat? :S) Verder heb ik blauwe glazed brads gebruikt met daarachter een spacer in bloemvorm.. dit om er toch nog iets extra's aan toe te voegen... haha! Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik ervan moet vinden. Het embossen is in ieder geval gelukt. Eens kijken of ik dit binnenkort op leukere manieren kan gebruiken...

5 opmerkingen:

Mieke zei

Ik vind dit ook wel een leuk resultaat geven :-) Je kaart is helemaal in orde voor de Bingo-challenge bij MCSC! Wat fijn dat je zo enthousiast meedoet met ons, dank je wel!

Miranda zei

ja, hoe schrijf je dat, is het wel een Dikke van Dale woord, hahaha. ik schrijf altijd geëmbossed, op zijn ned/eng?! ik vind dat in ieder geval wel een apart effect geven, ik denk dat de bloemetjes niet mijn ding zijn, of de kleur dan, zo donker bij het zwart. Niet mijn favorite en eh, ga nu maar lekker slapen vannacht over bingo's of zo, hahahaha. Bedankt voor je super enthousiasme.

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Heel bijzonder effect zo! Geweldig hoe enthousiast je bent!

Christine zei

Ik hou van donkere kleuren, dus ik ben fan! Geweldig mooi!!
Liefs
Christine

Marit zei

Jij bent een top-bingo-ster! Gweldige kaart, leuk dat losse poeder!

Groetjes,
Marit