Pagina's

maandag 24 september 2012

X MAS

Dit zal waarschijnlijk het laatste kaartje voor de bingo-challenge bij MCSC zijn... Ik heb dit keer gebruik gemaakt van het rijtje blauw-stams/pons-steentjes. Nu nog wat foutjes van eerdere kaarten voor deze challenge verbeteren en dan de bingo vakjes snel uit mijn systeem verwijderen. De laatste nachten heeft me dit toch wel bezig gehouden omdat ik slecht sliep... Dat is natuurlijk erg leuk, maar stiekem ook wel vermoeiend...! Maar zekers te weten dus een droomhobby!

11 opmerkingen:

Mieke zei

Oooh jammer, echt je laatste? ;-) Wat een mooie is dit weer! En ook een juiste, hihi.
Bedankt voor al je deelnames bij de Bingo-challenge van MCSC. En als je nog een ideetje krijgt... Hou je vooral niet in! :-D

Miranda zei

Geweldig, hoewel ik me wel een beetje schuldig voel dat je er niet van slaapt, hahaha. Maar wat een prachtcreatie weer, niks op aan te merken.

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Weer zo´n leukerd!

José zei

Mooi joh! En dat een challenge je zo in beslag kan nemen he hahaha! Slaap ze!

Aartje zei

Fijn dat je vanacht weer kunt slapen (hoop ik). Ik vind dit weer een toppie kaart geworden.
Groeten, Aartje

Henriët zei

Wat een prachtige kerstkaart! Ja, die bingo houdt de mensen wel bezig zeg!
Groetjes van Henriët

Marijke en Chantal zei

Hoi Kim,
Zo jij hebt veel kaarten gemaakt, mooie CAS kaarten, Knap ook!! En goed geslapen vannacht?

Groetjs, Marijke en Chantal

Christine zei

Ze zijn stuk voor stuk prachtig en als je nog inspiratie hebt, laat maar komen hé!!
Liefs
Christine

Marlieke zei

Heel mooi gedaan en niks op aan te merken! Wat leuk dat je zo enthousiast meegedaan hebt aan onze bingo Challenge bij mcsc.

Marit zei

Dat herken ik wel, dat niet slapen...maar kijk eens wat voor moois het oplevert! Dee is ook weer helemaal toppie!

Groetjes,
Marit

Bianca Kalksma zei

Wat een leuke strakke mooie kaart! Hier kun je met een gerust gevoel tig van maken en tig mensen blij mee maken met de kerst!