Pagina's

vrijdag 12 oktober 2012

Sjongejonge...

... dat was me het 'klusje' wel... Nadat ik eerst wat denkwerk verricht had, en daarna een aantal mislukte pogingen kan ik jullie toch een kaartje laten zien voor de nieuwe challenge van mi cas es su cas (one of each, 1 afbeelding, 1 tekst, 1 laag met als optie herfst...)

Ik heb de bladstempel van inkadinkado gestempeld en gesponst met distressinkt. Daarna de tekst van different colors met zwart erbij geplaatst.

Ik heb me moeten bedwingen om geen hoekpons ter hand te nemen, of misschien toch een strikje, steentje of wat al niet meer te plaatsen, tja, niet helemaal mijn ding dus, zo'n 'kale' kaart...! En dat terwijl ik zulke prachtige kaarten voorbij zie komen bij deze challenge...

10 opmerkingen:

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Ook ik had moeite met deze opdracht:-) Maar wat vind ik alle resultaten super gaaf! Zo ook jou kaart.. Het is echt een plaatje.. Bedankt voor je deelname bij MCSC. liefs Lianne

Marian zei

Vind je kaart en tekst prachtig
Groetjes

Nelleke zei

Hij is hartstikke mooi geworden hoor, je hebt jezef overtroffen.
Groetjes, Nelleke

marja zei

Wat een prachtig kaartje met een mooie tekst!

Groetjes Marja.

Cornelie zei

Je doet jezelf nu te kort! Erg mooi vind ik h'm!

Miranda zei

Ik zie hem niet gelinkt op het blog? JE hebt een pracht van een kaart neer gezet!

Marlieke zei

't Is ook geen gemakkelijke opdracht, maar je resultaat is verbluffend mooi! Bedankt dat je je nogmaals hebt ingezet om aans onze Challenge mee te doen.

Mieke zei

Wat leuk dat je weer meedoet! Je kaart is helemaal AF en perfect voor de challenge bij MCSC! Hele mooie kaart!

Christine zei

Stijlvolle kaart! Leuk dat je weer meedoet met MCSC!
Liefs
Christine

Marit zei

Wat mij betreft wel jouw ding hoor, dat bewijs je met deze kaart! Super dat je meedoet!

Groetjes,
Marit