Pagina's

vrijdag 30 november 2012

Christmas gift card holder

 Ik heb mijn leuke sneeuwpop-stempel van CC Designs weer eens uit de kast gehaald. Dit keer heb ik hem verwerkt op een gift card houder voor de feestdagen. Het popje is gekleurd met mijn Derwent potloden. De tekststempel komt uit een set van Kruidvat. Verder nog wat liquid applique, glimsteentjes en toen was het (ook zonder gebruik van patroonpapier) toch weer aardig opgevuld....

Met deze creatie wil ik graag meedoen aan de challenge bij Anyone for Anya? (no patterned paper)


5 opmerkingen:

Marijke en Chantal zei

Wat een leukerd de sneeuwpop. Mooi ook hoe je de giftkaart hebt gemaakt.

Groetjes, Marijke

Nelleke zei

Mooie creatie heb je gemaakt.
Groetjes, Nelleke

Waseem zei

this is cute card holder..like the design and the paper you used for it..thanks for sharing it.Gift Card envelopes

Henriët zei

Mooi geworden zeg! En zo zie je maar weer: ook zonder design papier kan je de mooiste dingen maken!
Groetjes van Henriët

Inne zei

Ha kim super leuk kaartje. En wat heb je de sneeuwpop mooi gekleurd!!
Liefs ingrid