Pagina's

vrijdag 14 december 2012

In een rijtje...


Op het less is more blog was de opdracht van de uitdaging van deze week: in a row (one layer card). Ik was al een tijdje van plan om iets te maken met de embossed resist techniek en heb er nu een aantal stempels van grassoorten voor gebruikt met wat distress inkt. De grassen staan in een rijtje op de ondergrond, verder wat teksten die ik wel toepasselijk vond voor condoleance kaarten gebruikt. Ik was erg blij met dit ingetogen resultaat....!




6 opmerkingen:

Karin zei

Hello Kim,
Eenvoudige maar zeer mooie condoleance kaartjes. Heel mooie teksten die zo van toepassing zijn op zo'n moment. En die resist techniek is heel subtiel aanwezig. Mooi.
Groetjes,
Karin

Kathyk zei

Pretty card, would be comforting to receive

Kathyk

Nelleke zei

Mooi gedaan, heel stijlvol.Groetjes, Nelleke

Miranda zei

stijlvol mooi. ik heb ook een challenge....

Chrissie zei

This is a lovely delicate effect!
Thanks so much
Chrissie
"Less is More"

Marianne Schut zei

Hai Kim, wat een prachtige, stijlvolle kaartjes heb je gemaakt! Super mooi deze techniek.
Ik wil je heel gezellige feestdagen wensen en heel veel liefde, geluk en gezondheid voor 2013! Liefs Marianne