Pagina's

zondag 30 december 2012

Stampin Utopia Challenge

 Miranda, die eerst het mi cas es su cas blog leidde is sinds kort Stampin'up demonstratice met haar eigen blog Stampin Utopia en is onlangs ook een challenge gestart waarbij je een tegoedbon kunt winnen om bij haar te besteden voor de aanschaf van Stampin'up producten. Daar waag ik natuurlijk graag een kansje voor! De opdracht is om neutrale kleuren te gebruiken met daarbij één andere kleur en je te laten inspireren door de catalogus van Stampin'up. Bij het maken van deze kaatjes heb ik een kaartje op pagina 100 als uitgangspunt genomen... Helaas heb ik nog geen Stampin'up producten die ik kon gebruiken.

Ik kon zelf niet kiezen welke ik het leukst vind dus heb ze maar beide geplaatst...


5 opmerkingen:

Miranda zei

Allereerst bedankt voor de reclame! Super. Je hebt de challenge perfect uitgevoerd en je kaartjes zijn geweldig! Ik zie een mannelijke en een vrouwelijke variant. Dus kiezen hoeft gelukkig niet.

Nelleke zei

Mooie kaarten geworden. Zelf heb ik een lichte voorkeur voor het 2e kaartje.
Groetjes, Nelleke

marja zei

Wat een prachtige kaartjes!!

Lieve groetjes Marja.

angeleef zei

Oh wat een mooie uitwerking van de challenge! Echt heel knap gedaan. Ookal ben ik een 'roze meisje', toch heb ik een lichte voorkeur voor het groene kaartje. Heel bizar :)
Groetjes
**Evi**

Gonny van der Ruijt zei

Wat een leuke challenge he. Het zijn Idd hele leuke kaartjes geworden. Doe mij maar de groene ;)