Pagina's

donderdag 17 januari 2013

3 DD 3

De kaartenset die ik voor mijn peettante maakte gaf ik haar in een doosje bij de cadeautjes. Ik weet niet meer waar ik het patroon van het doosje vandaan haalde maar dat maakt ook niet zoveel uit. Toen ik de kaarten er met de enveloppen in wou stoppen bleek namelijk dat het doosje te klein was voor de enveloppen. Stom! Ik had hier totaal geen rekening mee gehouden, maar zal  in de toekomst niet vergeten om het een en ander eerst na te meten! :) Mijn tante was in ieder geval blij met het setje, het heeft zelfs een ererondje moeten maken langs alle visite... Tja, dat had voor mij niet gehoeven maar het is wel leuk om te merken dat je presentje in de smaak valt! 

Voor dit doosje haalde ik niet veel uit de kast. Ik gebruikte ook hiervoor de vintage papiertjes van de Action en wat stansen. Verder zette ik nog wat accentjes met een bruine spica glitterpen.


2 opmerkingen:

Nelleke zei

Foutjes maken we allemaal wel eens, desondanks is dit doosje prachtig geworden, en je mag ook trots op je creaties zijn hoor!
Groetjes, Nelleke

Jolara zei

erg gaaf ! Liefs joyce