Pagina's

dinsdag 22 januari 2013

DD 4


Zie hier het laatste kaartje uit de set voor mijn tante. Hiervoor gebruikte ik weer hetzelfde papier van de Action. Verder ook een embossingfolder en een stans van Tim Holtz. Ik heb ook nog een fotootje van het doosje met de kaartjes bij mekaar. Ik wil graag vaker dergelijke setjes in eenzelfde stijl maken, het is erg leuk om cadeau te doen en je hebt de mogelijkheid om wat papier (en ook de restjes) weg te werken. Dat is ook niet verkeerd om ervoor te zorgen dat er niet nog een kast/kamer bij moet komen... :)



3 opmerkingen:

Jolara zei

wat ontzettend gaaf ! Liefs Joyce

Aartje zei

Wat een leuk (en ook nog eens praktisch) idee om er setjes van te maken. Geweldig resultaat.
Groeten, Aartje

Miranda Mols zei

Mooi. Ik vind het vintage aandoen. Apart