Pagina's

zondag 20 januari 2013

kleine CAS kaartjes



Op het blog van Elke kaart een feestje was er de afgelopen week een erg leuke challenge. ER wwerd namelijk gevraagd om een serie clean and simple kaartjes met het formaat 10 bij 10 cm. Ik heb nog niet eerder zulke kleine kaartjes gemaakt maar vond het erg leuk om te doen! Ik zag het idee van de wit geemboste bloem onlangs op het internet, na het embossen heb ik ze een kleurtje gegeven met de aquamarkers. Ik ben uiteindelijk niet zo tevreden over het resultaat omdat ik de teksten te nadrukkelijk aanwezig vind. Hier heb ik nog wat aan geprobeerd te veranderen maar kwam er helaas niet helemaal mee uit... Nu wil ik deze week nog proberen of ik er bijpassende envelopjes bij kan maken zodat het een leuk setje wordt om cadeau te geven.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
- Elke kaart een feestje : een serie CAS kaartjes (10 x 10 cm)
- mi cas es su cas: alles mag




13 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Ik vind ze leuk geworden hoor, de
tekst is prima en kan goed zo.
Mooie bloemen.

Een gezellige zondagavond nog, Erica xox

Mieke zei

Ik vind zeker dat dat mag, ze zijn schitterend!

Jolanda Cuper zei

Wow ik vind ze geweldig!
Heel mooi met die prachtige bloem en kleuren!
Gezellig dat je meedoet met EKEF!
Groetjes Jolanda

Aartje zei

Wow, Kim, ze zijn prachtig in deze mooie kleuren. Leuk dat je er ook nog enveloppen bij wil maken, ik vind het zo al een kadootje.
Groeten, Artje

Je@net zei

Wat een prachtige serie kaartjes, Kim, super!
Fijn dat je mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart Een Feestje.

Nelleke zei

Wow, wat zijn ze mooi geworden zeg. Een prachtige combinatie embossen en kleuren met hele mooi ekleurtjes. Groetjes, Nelleke

Marijke en Chantal zei

Prachtig zoals je de gemboste bloem een kleur hebt gegeven! Mooie serie.
Bedankt voor het meedoen bij EKEF.

Groetjes, Marijke

Yvonne van Bruggen zei

Je bent goed op dreef!! Leuke kaartjes! Leuk dat je meedoet bij MCSC en EKEF!
Groetjes, Yvonne

Anneke. zei

Wat een schitterende serie!!
Bedankt voor het meedoen bij eKeF.
Groetjes Anneke.

Marlieke zei

Ze zijn prachtig! Ik vind de teksten niet te nadrukkelijk aanwezig. Ik ga gauw even naar je derde inzending voor MCSC kijken ;-)

Sientje zei

Ik vind ze prachtig. Zelf heb ik dit idee ook voorbij zien komen en wilde het ook doen. Leuk om jouw uitwerking te zien. bedankt voor je deelname bij MCSC.

Bianca van Noort zei

Wat een mooie kaartjes leuk dat je meedoet bij MCSC
Groetjes Bianca

Ellen zei

Wat een leuke serie CAS kaartjes!
Bedankt voor je deelname aan MCSC én EKEF!.
Groetjes Ellen