Pagina's

maandag 7 januari 2013

MM 2

En hier ben ik dan met mijn Medeleven Maandag creatie voor vandaag. Ik heb wederom een kaartje genomen uit de stampin'up catalogus en dit ter inspiratie gebruikt. Met dit kaartje wil ik dan ook opnieuw graag meedoen aan de challenge bij Stampin' Utopia: neutrals + 1.

Ik kocht mijn tekststempel bij Bamba creatief, De bloemstempel is van Viva decor en drukte ik af met Distress inkt walnut stain, daarna heb ik een waterpenseel erbij gepakt om de bloem wat 'in te kleuren'. Een parelpen en een spica pen maken de bloempjes voor mij af...

Het kaartje waar ik me door heb laten inspireren is te vinden op pagina 55 in de stampin'up catalogus.

6 opmerkingen:

Nelleke zei

Prachtig gedaan! Ik vind het zo mooi hoe je de takjes hebt door laten lopen.
Groetjes, Nelleke

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

HEEEEL mooi!

Marian zei

Stijlvolle kaart prachtig
Groetjes

Erica ♥ zei

Wat een mooie stijlvolle kaart,
prachtig !

Fijne knutselweek gewenst :)
Lieve grtjsss van Erica ☼

Aartje zei

Prachtig en op een stijlvolle manier gedaan.
Groeten, Aartje

Miranda zei

Leuk dat je zo enthousiast mee doet. Ik geloof dat Stampin' Up! een goede inspiratiebron voor je is. De challenge is weer perfect uitgevoerd. Mooie passende kaart voor de gelegenheid.