Pagina's

maandag 14 januari 2013

MM 3

Ik hoop dat jullie een lekker weekend gehad hebben, met wat creativity time..! Ik heb dit weekend helaas niets kunnen maken door verschillende redenen, maar gelukkig nog voldoende 'op voorraad'.

Vandaag weer een condoleance kaartje om te laten zien voor de medeleven maandag. Hiervoor gebruikte ik verschillende kleuren distress inkt en stempels van viva decor. De tekststempel is van Stampendous.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
- Mi cas es su cas: alles mag

10 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Erg stijlvol hoor, mooie kleuren
inkt gebruikt ;)

Fijne nieuwe week,
grtjsss Erica ¤

Mieke zei

Whaw, ik vind hem heel erg mooi! Stijlvol, sereen, subtiele kleuren en hele mooie stempel!

Inne zei

Wauw wat n mooi verloop qua kleuren en heel mooi gestempeld die achtergrond van de bloemen. Je wordt hier echt super goed in!
Liefs ingrid

Aartje zei

Wat een schitterende stijlvolle kaart.
Groeten, Aartje

Ellen zei

Prachtige stijlvolle CAS-kaart!
Bedankt voor je deelname aan MCSC.
Groetjes Ellen

Bianca van Noort zei

Wauw wat een mooie kaart, leuk dat je meedoet bij MCSC , groetjes Bianca

Sientje zei

Mooie stijlvolle kleuren voor een kaart als deze. Bedankt voor je deelname bij MCSC

Annette zei

Prachtig kaartje!
xoxoAnnette

Yvonne van Bruggen zei

Ik vind je kaartje prachtig!! Heel mooi gedaan.. Leuk dat je meedoet bij MCSC!
Groetjes, Yvonne

Marlieke zei

Wat leuk om je weer te zien bij MCSC. Mooi kaartje!