Pagina's

maandag 21 januari 2013

MM 4

Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog! Hopelijk hebben jullie een lekker (creatief) weekend gehad! Ik heb gelukkig ook weeer iets kunnen maken deze week...

Vandaag weer een medeleven kaartje om te showen... Ik heb hiervoor een embosmal gebruikt die ik ongeveer een jaar geleden kocht en nog niet vaak gebruikt heb. Hiermee het linnenkarton bewerkt en op een bruine metallic kaart geplakt. Een lintje en knoop maken het voor mij voldoende af. En natuurlijk deze mooie tekst van stampendous. Mijn oma vroeg me om een aantal condoleance kaaten te maken met nederlandse teksten erop, ik had dit kaartje bijna af en kon het toch niet laten om deze stempel er op af te drukken omdat ik hem zo mooi vind. Veel mooier dan een klein 'sterkte' of 'gedondoleerd'. Voor mijn oma moest ik dus andere kaarten maken die zal ik de komende weken laten zien!

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenge:
- mi cas es su cas: alles mag

12 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wat een mooie embossing mal.
Prachtige kaart en super mooi die
tekst !

Fijne nieuwe (knutsel) week,
grtjsss Erica ¤

Henriët zei

Dit is een prachtige, stijlvolle kaart geworden. En inderdaad, deze kaart hoeft ook niet meer te hebben. Ik vind de embossingmal geweldig mooi!
Groetjes van Henriët

Nelleke zei

Wat een stijlvolle kaart, een hele mooie embosssingmal. Ik vroeg met af of je de boom ook uit kunt knippen en dan apart op papier kunt plakken. Het is maar een idee hoor.
Groetjes, Nelleke

Cornelie zei

Prachtig!!!

Yvonne van Bruggen zei

Ook deze is mooi! Leuk dat je meedoet met MCSC!
Groetjes, Yvonne

Jolara zei

wat prachtig ! Liefs joyce

Mieke zei

Echt heel erg mooi!

Marlieke zei

Oh wat mooi!! En zo stijlvol dat bruin met crème vind ik wel een hele mooie kleurencombinatie en wat zit dat strikje mooi! Bedankt voor je enthousiaste inzendingen bij MCSC.

marja zei

Wat een prachtige, stijlvolle kaart Kim!!

Lieve groetjes Marja.

Sientje zei

Heerlijk jouw enthousiasme en dan weer zo'n mooie kaart!

Bianca van Noort zei

Deze is ook mooi, groetjes Bianca

Ellen zei

Nog zo'n prachtige CAS kaart, mooie embossing folder!
Bedankt voor je deelname aan MCSC.
Groetjes Ellen