Pagina's

vrijdag 11 januari 2013

VV 2

En toen was het alweer (verjaardag) vrijdag, wat vliegt de week toch voorbij! Ofja, niet alleen de week hoor, vandaag viert Aiza alweer haar tweede verjaardag! Ik kan me nog zo goed herinneren dat ze geboren werd en hoe trots ik was op haar en op haar ouders! Ze was het eerste kindje waar ik op kraamvisite ging op de dag dat het geboren was, inmiddels heeft mijn vriendin ook een zoontje.. Oh,oh wat vliegt de tijd toch!

Voor Aiza maakte ik onderstaand kaartje met de sketch van MFT (van vorige week) en mijn nieuwe letter en cijferstansen,. Het papier komt uit een docrafts blokje.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
- EKEF: gebruik geen cute stempel op je kaart


8 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Hee dat is een lief kaartje zeg,
leuke kleurtjes en lekker vrolijk
met die ballonnen :)

Een gezellig weekend gewenst :)
Lieve grtjsss Erica xox

Mieke zei

Wat een leuke kaart! Heel mooi.

Miranda Mols zei

Ik heb weer een boel leuks gemist zag ik. Die met die piraat is graapig, de versiering leuk en die met het behang is ook mooi. en dit kaartje is heel leuk voor Aiza

moniek zei

mooie kaart! Aiza zal er vast heel blij mee zijn! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van elke kaart een feestje!
XXXMoniek

Anneke. zei

Prachtige kaart. Heel mooi gemaakt!
Bedankt voor je deelname bij eKeF.
Groetjes Anneke.

Bernadet zei

pracht van een kaart heb je voor Aiza gemaakt Kim.
Hartstikke leuk dat je meedoet bij elke Kaart een Feestje!!

Ellen zei

Wat een leuke kaart!
Bedankt voor je deelname aan EKEF!.
Groetjes Ellen

Anja (scrappie) zei

Hele leuke kaart bedankt voor je deelname aan EKEF.