Pagina's

zaterdag 26 januari 2013

WW 2

Ik ben de laatste dagen flink ziek geweest en heb daardoor veel tijd gehad om na te denken, maar niet zoveel tijd om te bloggen... Een van mijn hersenspinsels was wel dat de afkorting WW die ik had bedacht voor Winter Woensdag ook best voor Winter Weekend kan staan. Aangezien ik nu al een aantal weken geen kerst/winterkaartje op woensdag heb geplaatst ga ik die schade vandaag maar eens inhalen met twee kaartjes... :)

 Met die eerste kaartje wil ik meedoena an de challenge bij Anyone for Anya? Ik heb dankbaar gebruik gemaakt van hun sketch! En deze vrolijke sneeuwpop van CC Designs.

2 opmerkingen:

Juisie zei

wat vervelend dat je ziek was/bent! Ik vind je kaartje echt superleuk, schattig sneeuwmannetje en onderin heb je de kaart erg leuk aangekleed. En ook je blog ziet er lekker fris en vrolijk uit, heb je ook nog niet zo lang toch? Gaaf! groetjes Joyce

Blankina zei

Hopenlijk ben je er nu weer boven op, fijn dat je mee kon doen met mijn schets bij ANYIONE FOR ANYA!!

Mooie winterkaart, succes en tot snel!

Lieve groetjes
AFA DT
Blankina