Pagina's

dinsdag 5 februari 2013

DD 5


Goedemorgen! Vandaag is het een beetje een bijzondere dag, mijn kleine zusje wordt namelijk alweer 21 jaar! We vieren de verjaardag samen in maart (zusje, vriend en ik zijn rond dezelfde tijd jarig) dus vandaag zal er niet veel bezoek komen... (en nu ik dit schrijf bedenk ik me hoe raar het voor jullie zal 'klinken' dat wij de verjaardagen samen vieren, dat komt echter zo omdat zij bij ons in huis 'op kamers' woont..! Dan is het toch wel handig om alle visite op één dag over de vloer te krijgen... :)

Zoals gisteren al een beetje verklapt laat ik vandaag weer eens een geboortekaartje zien. De achtergrond  heb ik gestempeld, erg leuk om te doen en moet mijn achtergrondstempels echt vaker gaan gebruiken! Ik vind het effect erg leuk en zo kun je evengoed een CAS kaartje maken, maar dan net niet zo dat mensen 'iets missen'... (Men, wat hoor ik dat vaak, hebben jullie dat ook weleens bij een CAS kaart? Of snapt alleen mijn omgeving dat principe niet helemaal?)

De verjaardagskaart zal ik aanstaande (verjaardag) vrijdag laten zien! 



3 opmerkingen:

Nelleke zei

Gefeliciteerd met je "zusje"
Je hebt je eigen achtergrond gemaakt, mooi hoor. CAS en CAS zit ook verschil in, op deze kaart mis ik niets. ( al heb ik dat bij mijn eigen kaarten wel eens) groetjes, Nelleke

Cornelie zei

Gefeliciteerd!! je kaart is mooi, en zeker CAS, en ja, ook ik mis wel eens wat. Hier niet, mooi in evenwicht!

Miranda Mols zei

Gaaf geboortekaartje, lekker stoer. en de drie kaarten hieronder zijn ook plaatjes. De kaart met vlinders herken ik nog!!