Pagina's

dinsdag 19 februari 2013

DD 6

Vandaag laat ik jullie in het kader van diversiteit dinsdag graag een beterschapskaartje zien.

Vorige week kreeg ik de spulletjes van stampin'up binnen die ik besteld had bij Stampin Utopia. Vandaag kon ik er eindelijk even mee aan de slag met onder andere dit kaartje als resultaat.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
- tuesday morning sketches: sketch
- EHI: beterschapskaart

Wat is het toch lastig om een kaartje redelijk op de foto te krijgen in het donker... De kleuren komen dus niet zo mooi uit, maar denk dat het idee wel duidelijk is...

10 opmerkingen:

marja zei

Wat een schitterend kaartje Kim!!
Prachtig papier heb je gebruikt!

Lieve groetjes Marja.

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Nelleke zei

Mooie kaart geworden je hebt ook leuke spulletjes van SU.
Groetjes, Nelleke

Debbie zei

This is really pretty!! I love the papers you used and that ribbon!!
Thanks for playing along this week at Tuesday Morning Sketches!!

GerJanne zei

Hoi Kim,
wat leuk dat je meedoet met onze challenge van EHI!
Je kaart is heel leuk! Wat zijn de SU spullen mooi he?
GerJanne

marcella zei

Wat een prachtig kaartje .
leuk dat je meedoet met de Challenge van EHI
Groetjes Marcella

Miranda Mols zei

Mooi kaartje. Ik was al een tijd aan het twijfelen over die border. Maar nu moet ik hem hebben!

Dawn zei

Beautiful card! Great papers. Thanks for playing with us this week at Tuesday Morning Sketches.

Jessi Fogan zei

So sweet! I love that sentiment, and the buttons :) Thanks for playing with us at Tuesday Morning Sketches this week!

Melissa Craig zei

What a pretty card! I love all the buttons. Thanks for joining us at Tuesday Morning Sketches.