Pagina's

maandag 4 februari 2013

MM 5

Na een weekje afwezigheid post ik weer een kaartje voor jullie. Ben een week goed ziek geweest en lag doordoor achter op alle vlakken.Nu begint alles weer een beetje zijn normale weg te vinden gelukkig...!

Vandaag is het dan weer medeleven maandag op mijn blog. Ditmaal laat ik jullie een kaartje zien dat al een hele tijd op mijn pc klaarstaat. Ik ben er zelf niet helemaal tevreden over maar kan er niet de vinger opleggen... (ik denk dat het em in de rhinestones zit)

Morgen weer eens een geboortekaartje voor de diversiteit dinsdag...

3 opmerkingen:

marja zei

Wat een stijlvol kaartje Kim!
Blij te horen dat je weer wat opgeknapt ben.

Lieve groetjes Marja.

Mieke zei

Heel mooi!

Nelleke zei

Het lijkt mij dat de achtergrond een beetje donker is geworden? Wel een stijlvol kaartje.groetjes, Nelleke