Pagina's

maandag 1 april 2013

MM 9 (x2)

En toen was het alweer maandag, wat gaat de tijd toch snel voorbij! Vandaag hebben we gelukkig toch nog volop van het zonnetje mogen genieten. Zeker achter de ruit van de auto was het lekker warm! :)

Vandaag laat ik jullie graag weer een kaartje zien in het kader van medeleven maandag. En voor de verandering zijn het twee kaartjes. Over de bovenste ben ik wel tevreden, en het embossen van vellum wil ik zeker vaker gaan gebruiken... De onderste daarentegen, tja... Die krijgt in ieder geval geen eigen berichtje en mag blij zijn dat hij hier toch een plekje krijgt....

Morgen weer een vrolijker kaartje!

2 opmerkingen:

Marian zei

De bovenste heeft mijn voorkeur erg mooi
Groetjes

Erica ♥ zei

Heel apart zo op vellum geƫmbosd,
best mooi.
En je onderste kaart vind ik
eigenlijk ook heel erg mooi geworden,
ik vind de kleuren combi leuk
bedacht.
Ook al vind je een kaart zelf niet
altijd geslaagd, is het voor een
ander toch best mooi ☺

Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl