Pagina's

dinsdag 18 juni 2013

DD 14


Nu we vader- en moederdag achter de rug hebben wil ik jullie graag het kaartje inclusief boekenlegger laten zien dat ik aan mijn moeder en Riks moeder gaf. De inspiratie hiervoor vond ik op pinterest! Ik geloof dat het wel in de smaak viel, daar doen we het dan voor hè... Momenteel ben ik maar weinig aan de freubel. Wel met van alles en nog wat bezig, werken, moestuintje, klussen in en rondom huis en plannen aan het maken voor de toekomst... (waarover wellicht later een keer meer)

Ik zal nu dan ook maar weer eens wat berichtjes vooruit gaan plannen. Ik wens jullie allemaal een fijne freubelweek en de mogelijkheid om ook een beetje te genieten van het zomerweer!

4 opmerkingen:

Nelleke zei

Schitterend gemaakt en je maakt me nieuwsgierig naar je toekomstplannen. Groetjes, Nelleke

Erica ♥ zei

Wat een mooie kaart en boekenlegger,
leuk gedaan zo ☼
Suc6 met al je bezigheden !

Fijne (knutsel)week nog gewenst ☺
En lekker van het zonnetje genieten ☼
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Miriam Cooijmans zei

Erg lief kaartje! Die uilenpons is geweldig hè??

Miranda Mols zei

Wat is die leuk! Gaaf dat je de boekenlegger hebt geintegreerd in de kaart.