Pagina's

maandag 17 juni 2013

VV 11

Om in heerlijke zomerse sferen te blijven laat ik jullie deze twee kaartjes met bijpassende labels zien. Nadat ik er eentje klaar had vond ik deze zo leuk dat ik er nog maar een bijmaakte en daarna nog wat labeltjes om het setje compleet te maken. De stempels zijn allemaal van Hero Arts. Verder heb ik geel cardstock, papier van de Action, mijn derwent potloden en wat glossy accents gebruikt. Binnenkort laat ik nog wat meer vrolijke insecten voorbij komen!


3 opmerkingen:

Aartje zei

Ze zijn superleuk geworden en passen perfect bij het weer.
Groeten, Aartje

Erica ♥ zei

Oh super zeg, ik vind dit ook heel
erg vrolijk, leuk idee ☼

Fijne (knutsel)week nog gewenst ☺
En lekker van het zonnetje genieten ☼
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Miranda Mols zei

Vrolijk en leuk.