Pagina's

zondag 15 september 2013

Terug van weggeweest...


Het is de laatste tijd heel erg rustig geweest op mijn blog, dit om verschillende redenen… Ik was druk bezig met werkgerelateerde plannen voor volgend jaar. Er is veel geklust in huis waardoor ik niet bij mijn freubelspulletjes kon en we zijn op vakantie geweest! De laatste week ben ik wel weer aan wat kaartjes toegekomen en zit er nu weer lekker in..!

 Ik ben dan ook van plan om weer wat meer te plaatsen en bij jullie kijkjes te komen nemen. Máár: eerst wil ik ook nog laten weten dat wij in maart ons eerste kindje verwachten..!
 

9 opmerkingen:

Wilma zei

Van ♥-e Gefeliciteerd met de komst van jullie eerste kindje. GENIET van de zwangerschap.
Liefs Wilma ☺☺☺

Marijke zei

Wat leuk Kim, gefeliciteerd met jullie zwangerschap en geniet ervan!

Groetjes,
Marijke

Aartje zei

Hallo Kim, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Geniet van ieder moment en kijk alvast uit naar dat moois wat jullie straks te wachten staat.
Groeten, Aartje

Miranda Mols zei

Van harte gefeliciteerd! Ben benieuwd en ga het volgen...onze Dano is op 14 maart geboren...

Miranda Mols zei

oooooooooo en dat zie ik nu pas. Wat lief daar in je sidebar!! Een plekje voor mij met zo'n lieve tekst. Dank je wel! Geniet van je zwangerschap!

De hobby droom zei

Wat een leuk nieuws!! GEFELICITEERD :) geniet van jullie zwangerschap!

Lieve groetjes, De hobby droom

Nelleke zei

Gefliciteerd en een voorspoedige zwangerschap gewenst. Geniet er van. Groetjes Nelleke

Erica ♥ zei

Wat een geweldig nieuws is dit zeg,
wowwww van ♥-e gefeliciteeeeeerd ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
Liefs en grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Miriam Cooijmans zei

Wauw, wat super gaaf! Gefeliciteerd en geniet van de zwangerschap :)