Pagina's

woensdag 16 oktober 2013

WW 7

Mijn afwezigheid heeft toch nog wat langer geduurd dan mijn bedoeling was. Vandaag heb ik maar weer eens alle foto's bij mekaar gezocht van kaartjes die ik de afgelopen tijd gemaakt heb. Vandaag trap ik maar weer af met een kaartje waar ik totaal niet tevreden over ben... Maarja, winter woensdag hè. Ach, en dan kan ik de foto met een gerust hart wissen... ;)

De patroonpapiertjes komen uit een blok van de action, ik denk van vorig jaar maar het kan ook best alweer een jaar ouder zijn hoor...!

Nu met de kleine op komst en andere plannen die we allemaal hebben zal ik er toch echt naartoe moeten werken om minder op voorraad te hebben... Sjonge, waar begin je dan..?

1 opmerking:

Miranda Mols zei

Ik vind hem niet superslecht. Maar kan me indenken dat je er ontevreden over bent. Misschien net iets te druk met te druk bij elkaar? 2 vierkantjes misschien een effen kleur geven?