Pagina's

maandag 4 november 2013

MM 14

Afgelopen weekend maakte ik dit kaartje. Geïnspireerd door het herfstige weer, en de situatie waar we hier thuis nu in zitten. Uiteraard zijn we dolblij met de aanstaande komst van onze kleine. Maar helaas maken we ook van veel te dichtbij mee dat het ontstaan en het beëindigen van een leven veel te dicht bij mekaar kunnen liggen. In dit kaartje kon ik mijn gevoelens mooi kwijt...

Met het kaartje wil ik graag meedoen aan de challenge bij Crazy for CAS (inspiratiefoto)

9 opmerkingen:

Mieke zei

Wat erg, gecondoleerd :-(
Je hebt wel een heel mooi kaartje gemaakt x

Nelleke zei

Sterkte, je kaart is prachtig. Groetjes, Nelleke

Sanne zei

Kim, ik heb het leuke nieuws van jullie helemaal gemist! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik wens je ook heel veel sterkte met het minder leuke nieuws.

Liefs Sanne

Marian zei

Gefeliciteerd met het mooie nieuws geniet van deze bijzondere periode.
En veel sterkte met het minder leuke nieuws
In iedergeval je kaart is prachtig en de tekst bijzonder.
Groetjes

Erica ♥ zei

Jeetje je bent zwanger, wat ontzettend
leuk zeg, wowww, geniet ervan.
En je kaartje vind ik zeer stijlvol.
Sterkte met het minder leuke nieuws.
Liefs van Erica ☼

Aartje zei

Hallo Kim, wat naar dat er naast zo'n mooie zwangerschap hellas ook slechte momenten zo dichtbij zijn.
Ik vind deze kaart erg mooi gemaakt en past inderdaad heel goed bij deze situatie. Bomen verliezen hun blad maar een tijdje later worden ze toch weer groen en is er nieuw leven.
Sterkte de komende tijd.
Groeten, Aartje

Miranda Mols zei

Werkelijk schitterend. Sterkte.

Anita's blog zei

Prachtige kaart heb je gemaakt. Heel erg mooi. Ook mooi omschreven. Bedankt voor het meedoen bij CFC.

Anja (scrappie) zei

Prachtige kaart en gefeliciteerd met je zwangerschap. Naar van het minder goede nieuws sterkte. Bedankt voor je deelname aan crazy for CAS.