Pagina's

woensdag 6 november 2013

WW 8

Allereerst wil ik jullie bedanken op de lieve reacties op mijn kaartje van maandag. Helaas moeten we het afscheid nog gaan nemen. Waarschijnlijk zal dit binnen twee weken plaatsvinden. Een heftige periode dus...
Nu het kouder en steeds vroeger donker wordt is het toch echt wel tijd om de kerstkaarten af te ronden. Ik ben nog aan het twijfelen of ik mijn voorraadje dit jaar zal verzenden. Of dat toch in de verkoopbak laat staan en een productielijn opstart om iedereen een zelfde soort kaart te sturen. Dat zal helemaal afhankelijk zijn van de energie die ik er voor heb... In ieder geval heb ik er weer eentje klaar!
 
 

3 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Kim, wat een heftige weken staan je nog te wachten. Veel sterkte daarbij.Je kaartje vind ik heel mooi.
Groeten, Aartje

Erica ♥ zei

Toch nog een heel mooi kaartje
gemaakt hoor ☺
Heel veel sterkte de komende tijden !
Liefs van Erica ☼

Miranda Mols zei

Wat een prachtige kaart. Ik heb deze schets ergens voorbij zien komen op een challengeblog!