Pagina's

dinsdag 7 januari 2014

DD 15

'Officieel ben ik volgens mij alweer een dag te laat, maar wil jullie toch graag alle goeds wensen voor het nieuwe jaar! Dat we maar veel tijd, rust en soms wat financiƫle middelen mogen vinden om er een leuk freubeljaar van te kunnen maken!

Bij mij staat het freubelen op een laag pitje de laatste tijd. Ik heb nog wel genoeg foto's om jullie toch iets te kunnen laten zien, gelukkig...!

Nu wordt de tijd en energie die we hebben eerst gestoken in de kamer voor de kleine, het regelen van de laatste zaken in het huis van mijn schoonvader en ook de plannen van het starten van gastouderopvang voor na mijn verlof... Maar ik hoop toch echt snel weer wat te kunnen freubelen hoor! Al zijn het maar de geboortekaartjes!

Dit kaartje maakte ik met behulp van heel wat distress inkt, lekker kliederen dus!

2 opmerkingen:

Aartje zei

Kim, ook voor jou alle goeds voor 2014!
Ik vind je kaart prachtig en stijlvol.
Groeten, Aartje

Nelleke zei

Mooi kaartje zeg, juist het eenvoudige is zo leuk. Groetjes, Nelleke