Pagina's

vrijdag 28 februari 2014

VV 14

Sjongejonge, wat is het alweer lang geleden dat ik een kaartje geplaatst heb. Ik heb er wel nog gemaakt hoor. Een heel aantal voor de carnaval, momenteel ben ik nog de laatste hand aan het leggen aan de geboortekaartjes die we gaan versturen en tussendoor kwamen er nog wat verzoekjes voor andere kaarten. Maarja, ze daarna ook op het blog plaatsen, dat is er behoorlijk bij ingeschoten. Ik kan me wel weer voornemen om het nu beter bij te gaan houden, maar dan heb ik ook weer meer kans dat ik die 'belofte' niet na kan komen hè... Daar zijn we dus maar voorzichtig mee. Vandaag in ieder geval weer een kaartje in het kader van verjaardag. Ik had één exemplaar gemaakt, maar kon eigenlijk nog wel een mannelijk verjaardagskaartje gebruiken... Tja, dan is een 'kopietje' maken soms wel handig...



3 opmerkingen:

Marian zei

Leuk dat je weer wat laat zien
En je kaart is prachtig hoor
Groetjes

Marian zei

Leuk dat je weer wat laat zien
En je kaart is prachtig hoor
Groetjes

Erica ♥ zei

Dat is een hele mooie kaart geworden ☺

Een heel fijn weekend met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}