Pagina's

dinsdag 8 april 2014

DD 16 (geboortekaartje Joah!)

Twee weken geleden is het alweer dat onze kleine Joah Naud geboren is... Na een pittige bevalling en kraamtijd gaat het inmiddels zowel met mij als met Joah wat beter en lukt het met kleine stapjes weer om zaken op te pakken. Freubelen zal tussendoor ergens moeten gebeuren, maar gelukkig heb ik de laatste weken al wat kaartjes vooruit gemaakt voor aankomende verjaardagen en voor op het blog heb ik sowies nog heel wat foto's in mijn map staan die ik kan laten zien...

Vandaag natuurlijk het geboortekaartje... :) Een behoorlijke klus, maar gelukkig hebben mijn vriend en zusje heel wat keren aan de bigshot gezwengeld voor me..!



8 opmerkingen:

Mieke zei

Van harte gefeliciteerd met Joah Naud! Hopelijk voelen jullie je snel helemaal OK!
Wat een fantastisch mooi geboortekaartje zeg!

Miranda Mols zei

Van harte gefeliciteerd met de kleine Joah. Wat een mooie naam zeg! En wat een prachtig kaartje. Wel jammer dat jullie zo'n heftige tijd hebben gehad. Gelukkig komt alles weer goed. Ik ken de heftige bevalling en kraamtijd van onze eerste. Niet grappig.

Marian zei

Van harte gefeliciteerd met Noah. Probeer er veel van te genieten want de tijd gaat hard. Hoop voor je dat je vlug weer je energie terug hebt en rustig kan genieten van deze bijzondere periode.
En wauw wat een mooi kaartje dat is nog eens persoonlijk. Super hoor
Groetjes Marian

Marian zei

Van harte gefeliciteerd met Noah. Probeer er veel van te genieten want de tijd gaat hard. Hoop voor je dat je vlug weer je energie terug hebt en rustig kan genieten van deze bijzondere periode.
En wauw wat een mooi kaartje dat is nog eens persoonlijk. Super hoor
Groetjes Marian

Nelleke zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon en wat heb je een schittt erend geboortekaartje gemaakt. Wat. Mooi en persoonlijk. Ik hoop dat je weer snel opgeknapt bent en kunt genieten van je kleine man. Ik ben 20 maart oma geworden van een kleinzoon en heb een uilenkaartjes gemaakt. Groetjes, Nelleke

Erica ♥ zei

Woww gefeliciteerd met jullie kleine man, geniet er maar lekker van !
Je kaartje is echt super zeg, heel mooi ☺
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Aartje zei

Van harte gefeliciteerd met Joah. Ik hoop dat alles binnenkort op rolletjes loopt en jullie lekker van elkaar kunnen genieten. Het geboortekaartje is prachtig.
Groeten, Aartje

Sanne zei

Ik zie het berichtje nu pas... Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Joah! Geniet van jullie kleine man. Het geboortekaartje is erg leuk. Origineler kan niet!

Liefs Sanne