Pagina's

dinsdag 22 april 2014

DD 17

De afgelopen maanden hebben wij naast de poging om het verdriet van het verlies van mijn schoonvader een plekje te geven, de voorbereidingen voor de komst van Joah, en de normale gang van zaken ook nog andere zaken op de planning gehad. We hebben namelijk voor het eerst sinds jaren weer carnaval gevierd. Zo goed als dat gaat als je 'behoorlijk zwanger' bent. Mijn broertje was namelijk prins carnaval in het dorp waar hij woont. Voor zijn medeprinsen en het jeugdpaartje maakte ik het eerste kaartje. Daarnaast was mijn nichtje bruudje op de kinderboerenbruiloft dus daar moesten ook kaartjes voor gemaakt worden. En ik maakte het onderste kaartje nog namens mijn ouders voor het juegdpaartje. Het was een mooie ervaring voor mijn broertje, en wij als familie en schoonfamilie hebben ook volop genoten!

4 opmerkingen:

Marian zei

Fijn dat je het met elkaar gezellig heeft gehad
Je kaarten zijn erg mooi.
Leuk bedacht zo
Groet

Erica ♥ zei

Dat heb je heel gaaf gemaakt, super ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Marijke zei

Wat een vrolijke kaarten die voor de kinderboerenbruiloft zijn gaaf!!!

Groetjes,
Marijke

ann van dijk zei

Wauw wat ontzettend mooi gemaakt weer
Liefs Anneke